- Cohn&Jansen a obținut 7 trofee pentru 4 clienți: AQUA Carpatica, BCR, Teach for Romania și Omniasig Vienna Insurance Group.
- E un an diferit la Effie: titlul de „Agenția Anului” nu a mai fost luat de o rețea mare, ci de o agenție independentă.
- Cele 5 campanii înscrise în festival ale agenției au primit premii importante în mai multe categorii.
Desemnată pentru pentru prima dată Agenția Anului în cadrul festivalului Effie Awards România, Cohn&Jansen a obținut 7 trofee pentru 4 clienți: AQUA Carpatica, BCR, Teach for Romania și Omniasig Vienna Insurance Group.
E un an diferit la Effie: titlul de „Agenția Anului” nu a mai fost luat de o rețea mare, ci de o agenție independentă. Și nu a fost câștigat cu multe lucrări înscrise în festival, ci cu câteva campanii de un nivel crescut, care au primit premii valoroase.


Cele 5 campanii înscrise în festival ale agenției au primit premii importante în mai multe categorii.
Campania Wrong Labelling pentru AQUA…