- Marca italiană de automobile Ferrari a anunțat o creștere a profitului său în ultimul timp.
- Succesul se datorează lansării SUV-ului „Purosangue”.
- Este primul model cu patru uși al mărcii.
Vânzările companiei italiene totale au crescut cu 10% față de același trimestru al anului trecut, ajungând la 3.567 de vehicule. „Am fost surprinși de o surpriză pozitivă pentru aceste dobânzi puternice”, a declarat Vigna, CEO-ul Ferrari, scrie Fox Business.
Dacă te oprești la reprezentanța locală „Ferrari” și comanzi o mașină, vor trece doi ani până când o vei primi. Clienții care au comandat acum „Purosangue” cu motor pe benzină au scos din buzunare 390.000 de euro. Numele înseamnă „pur-sânge” în italiană și este dotat cu un motor de 715 cai putere. Restul gamei „Ferrari“ este epuizată până în 2025.
Cu toate acestea, Vigna limitează producția de Purosangue la 20% din vânzările totale ale mărcii, pentru a-și păstra imaginea…